Miss You in a Heartbeat - Def Leppard

小豆之家·LoFoTo:

Def Leppard是一个乐队,风格是British Metal,于1977年11月成立,主唱是JOE ELLIOTT 吉它手是史蒂夫·克伦、VIVIAN CAMPBELL ,是一支典型的流行重金属乐队,流畅的旋律和优美的和声是乐队的特征之一。

【歌词】

I believe, that there's something deep inside

我知道有一种情怀隐在心底
That shouldn't be from time to time.

虽然不是时时涌上心头
I sure found out, for love was such a crime.

如今的我发现--爱也是一种罪
The more you care, the more you fall.

爱的越深   罪越重

No need to worry, no need to turn away

如今已没有必要忧伤 没有必要逃避
'Cause it don't matter, anyway, baby

因为那已无所谓
Oooh, I miss you in a heartbeat.

思念你是一种特别的心跳
Oooh, I miss you right away.

那种感觉突然涌上心头
Oooh, I miss you in a heartbeat.

思念你是一种特别的心跳
'cause it ain't love, if it don't feel that way.

如果不是因为爱 我怎会这般忧伤
Oh, no.

When we touch, I just lose my self control,

当你我再次相遇 我几乎无法控制内心的冲动
a sad sensation I can't hide.

无法掩饰那种伤悲
To love is easy, it ain't easy to walk away.

爱上一个人容易 但要去忘记并不是转身离去那样简单
I keep the faith and there's a reason why.

深信一定有个理由(我为何如此忧悒)
Yeah.
No need to worry, no need to turn away

已没有必要忧伤 没有必要逃避
'Cause it don't matter, anyway, baby

因为那已无所谓

Oooh, I miss you in a heartbeat.

思念你是一种特别的心跳
Oooh, I miss you right away.

那种感觉突然涌上心头
Oooh, I miss you in a heartbeat.

思念你是一种特别的心跳
'cause it ain't love, if it don't feel that way.

如果不是因为爱 我怎会这般忧伤

Now, I ain't big on promises, I'll be true to you.

至今从未对你有过甜言蜜语 但我将对你诚心诚意
I'll do 'bout anything, yeah,
for some one like, baby for you.

因为我愿为所爱的 做任何事

(Oooh)I miss you in a heartbeat.

思念你是一种特别的心跳
(Oooh)Yeah, I'd miss you right away.

那种感觉突然涌上心头
(Oooh)Oh, miss you in a heartbeat.(I miss you in a heartbeat.)

思念你是一种特别的心跳

评论
热度(14)
© Y.E.N|Powered by LOFTER