My - Sophie Zelmani

存档灵魂:

My 我心

 

My mind is just where you are, you are, you are

And I'm tired to go that far

My heart beats so fast, so fast, so fast

Please slow it down so it will last

我的心儿只想把你追随——

你在哪,哪儿出现,你到底在哪儿

心儿走了如此遥远累了——

心跳的如此快,如此快,如此之快

慢下来吧,那样思念才会更持续。

 

My dreams always, always, always confuse

They are to no use

I'm going, going, going nowhere

Not until you're here

我的梦一直,一直,一直迷茫

梦是无用的空洞

我必须启动,立刻上路,把你找寻,

可是你在哪儿?无论——

我只有一直行走直到你身边。

 

My life is giving, giving, giving back to me

All reasons to be

My loveis so hard, so hard, so hard to feel

And it won't ever leave

我的生命是给予、给予、给予我的爱

存在的理由只这一条

我的爱是如此强烈,,如此的激情,

把我的胸膛撕扯

我明白我的生命就死不会和它分离。

 


评论
热度(4)
© Y.E.N|Powered by LOFTER