Nothing Else Matters - Metallica

Nothing Else Matters--Metallica

一切都无所谓--金属乐队


So close no matter how far,  

当我用心灵去体会周围  

Couldn’t be much more from the heart,  

感觉一切是如此接近  

Forever trusting who we are,  

永远要记住我们是谁  

And nothing else matters  

别的都无所谓了  


Never opened myself this way,  

不要试图用一种方式了解自己  

Life is ours, we live it our way,  

生命属于我们,即使它是漫漫的黑夜  

All these words I don’t just say,  

所有我说的和没说的  

And nothing else matters  

别的都无所谓了  

Trust I seek and I find in you,  

我从你的身上找到自己  

Every day for us something new,  

当我每天面对新的世界  

Open mind for a different view,  

我打开心灵去了解又一个未知  

And nothing else matters  

别的都无所谓了  


Never cared for what they do,  

我不再关心他们在做些什么  

Never cared for what they know,  

我不再关心他们了解什么  

But I know  

因为我曾身在其中  

我知道  


So close no matter how far,  

当我用心灵去体会周围  

Couldn’t be much more from the heart,  

感觉一切是如此接近  

Forever trusting who we are,  

永远要记住我们是谁  

And nothing else matters  

别的都无所谓了  


Never cared for what they do,  

我不再关心他们在做些什么  

Never cared for what they know,  

我不再关心他们了解什么  

But I know  

因为我曾身在其中  

我知道  


评论
热度(1)
© Y.E.N|Powered by LOFTER